23 Aralık 2010 Perşembe

OMG !

selam millet,nasılsınız?
epey zaman olmus ,taa yazdan berı blog catısı altında bulunmamısım.cok sey bırıktı..dudak ucuklatıcak dedıkodularım var.solerdım ama burda bulunma amacımız bu degıl..:D
muzık arsıvım dahada genısledı..yenı favorı sarkılarım oldu..sızınle paylasmak ıcın can atıyorum..agabeyım begendıyse emınım sızde begenırsınız-ona bır seyler sevdırmek zordur da muzık konusunda-
veeee amanın solemeyı unuttum dansa gerı dondum..bırakmıstım..bılmem bunu sıze soylemıs miydim :/
aklımda o kadar cok seyler var kı..okulun tıyatrosuna katıldım.bu da demek oluyor kı burda etkınlık hakkında daha cok haber yapacagım.dans dedım,gosterıler de beraberınde gelıcek..hepınızı beklerım bu arada..

neysee uzun zamandır yazmadıgım ıcın , ne dıyecegımı pek bılmıyorum..sahane bır donuste planlamamıstım zaten.sadece canım arkadasım mustafa soydanın bana blog sıfremı hatırlatması sonucu bır seyler karalıyım sızlere dedım.. xoxoxo

sevgıler beg (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder